Ich arbeite als ...

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  13  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Kien

Re: Ich arbeite als ...

from Kien on 09/16/2017 06:08 PM

Name: Kien Lee Lue
Beruf: Agent beim MI-S
Abteilung: The Pinky Section

---> privat als Kopfgeldjäger 

Reply Edited on 09/16/2017 06:11 PM.

Liphigenia-...

from Liphigenia-Kalaisthisia on 09/16/2017 07:14 PM

Name: Liphigenia-Kalaisthisia Zavoupoulous.
Beruf: Nachdem Liphigenia-Kalaisthisia ihre Ausbildung in der Abteilung für Magisches Transportwesen hinwarf, ließ sich die Reinblüterin in Potages Kesselladen einstellen, einem Geschäft in der Winkelgasse. Natürlich ohne, dass diese Entscheidung Liphigenia-Kalaisthisias Familie zu Ohren kommt.

Reply Edited on 09/16/2017 07:22 PM.

Andy

from Andy on 09/17/2017 10:06 PM

Andromeda Jefferson | 34 Jahre | Immobilienmarklerin

Reply

Mia

28, female

Schlickschlupf

Slytherin Abgeschlossen Muggelstämmig Hogwarts Geheim Everybody's Darling Ilvermorny Barkeeper Aushilfe Schauspieler Anti-Offenbarung

from Mia on 09/24/2017 08:40 PM

Name: Emilia Hill
Beruf: Aushilfskraft als Kellnerin/Barkeeperin & Schauspielerin
Abteilung: Harvester Restaurant & Bar

~ You must think that I'm stupid; You must think that I'm a fool; You must think that I'm new to this, but I have seen this all before, I'm never gonna let you close to me, even though you mean the most to me, 'cause every time I open up, it hurts, so I'm never gonna get too close to you, even when I mean the most to you, in case you go and leave me in the dirt; And every time you hurt me, the less that I cry; And every time you leave me, the quicker these tears dry; And every time you walk out, the less I love you; Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true; I'm way too good at goodbyes; I know you're thinkin' I'm heartless; I know you're thinkin' I'm cold; I'm just protectin' my innocence; I'm just protectin' my soul; I'm never gonna let you close to me, even though you mean the most to me, 'cause every time I open up, it hurts, so I'm never gonna get too close to you, even when I mean the most to you, in case you go and leave me in the dirt; And every time you hurt me, the less that I cry; And every time you leave me, the quicker these tears dry; And every time you walk out, the less I love you; Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true;
I'm way to good at goodbyes ~

Reply

Mickey

from Mickey on 09/27/2017 06:33 PM

Jonathan Mick "Mickey" Titsworth
18 Jahre
Stripper 

Reply

Eden

from Eden on 10/02/2017 11:53 AM

Name: Eden Lanton
Beruf: Referendarin an der H.S.  (Ich bin unsicher, ob ich mich da bewerben muss, weil sie ist ja noch keine richtige Lehrerin?)

Reply

Macey

from Macey on 10/05/2017 09:55 AM

Name: Macey Lyndon
Beruf: Vor zwei Jahren hat Macey seine Aurorenausbildung abgeschlossen. Jetzt arbeitet er beim Ministerium, doch jeden Fteitag findet man ihn zu Weiterbildungen in der WADA. 

Reply

Hector

from Hector on 10/11/2017 09:59 PM

Hector Maxwell | 27 Jahre bzw. über 120 Jahre alt | Erfolgreicher Anwalt

Reply

Keira

from Keira on 10/12/2017 04:53 PM

Name: Keira Wellington
Beruf:
Agentin des SIS (Secret Intelligence Service)

Reply

Manja

20, female

Schlickschlupf

Slytherin Abgeschlossen Halbblut Hogwarts Okklumentik Geheim Tanzclub Theaterclub Nonverbales Zaubern Lady Model Schauspieler Hammersmith School Pro-Offenbarung

from Manja on 10/13/2017 03:48 PM

Name: Manja Sanogo 
Beruf: Model und Schauspielerin 

namensschildmanja-rpg-gwenny07_1.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  13  |  »  |  Last

« Back to forum